Alla inlägg under april 2010

Av Jenny - 11 april 2010 03:01

Hej igen vänner!


Ville bara säga att jag mår bättre än någonsin och det säger jag inte för att skryta eller jo, för jag förtjänar att må bra, nu är det min tur. Jag hoppas ni mår lika bra som mig eller i alla fall strävar efter det. I höst åker jag till Amerika i tio månader, väntar bara på placering och är väldigt spänd!

Idag när jag satt och klappade min hund kom den plötsliga, lite fåniga tanken upp i mitt huvud: "jag har ju hela livet framför mig"

Jag började fundera och allt bara kom på en gång. Jag kommer få uppleva kärlek, graviditet, moderskap, mera kärlek, glädje och skratt. Just i den stunden, den lilla stunden när jag klappade min hund, var jag riktigt lycklig och förväntansfull över livet. Inga bekymmer eller problem fanns. Det var underbart att få leva just i den stunden och jag ska försöka komma ihåg den för alltid.


Var starka och lev livet. Upplev glädje och älta inte det förfluta. Du är bara den du vill vara.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards