Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Vägning

Av Jenny - 25 januari 2010 15:57

Nuvarande vikt: 57,1

Förra veckan: 57,4

Skillnad: -0,3 kg


Bläh, antar att det var resultet av mina fail, men men, neråt är alltid bra. Hade varit kul att se 56, men nej det nöjet ska inte vågen ge mig... jag har kommit på en sak, jag har inte gått upp en enda gång sen jag började med den här bantningen. Visst, jag har failat och det har stått still några gånger men jag har aldrig gått upp efter en vecka, är inte det bra?! Fast nu för att jag har skrivit det här så kommer jag säkert ha gått 10 kg till nästa vecka, hehe.

 
 
ch

ch

25 januari 2010 17:32

äsch de är bra kämpat ändå gumman :) de är ju neråt iaf!! :)

http://www.eenevigkamp.blogg.se

 
M.

M.

25 januari 2010 18:37

Det är ju skitbra att inte ha gått upp en enda gång, vad duktigt du är!

http://elevation.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

25 januari 2010 19:54

Det är ju jättebra tat du inte har gått upp något. Jag har gått upp, ner, upp, ner. Jag är dålig. Nästa vecka väger du nog 56 :) så kämpa på!

http://mittfinaliv.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 11 april 2010 03:01

Hej igen vänner!   Ville bara säga att jag mår bättre än någonsin och det säger jag inte för att skryta eller jo, för jag förtjänar att må bra, nu är det min tur. Jag hoppas ni mår lika bra som mig eller i alla fall strävar efter det. I höst åker...

Av Jenny - 24 februari 2010 22:02

Allt är jättbra. Det känns som att jag har fått tillbaka mitt liv. Det kanske låter töntigt eftersom jag bara höll på med den här "bantingen" i två månader, men det var två intensiva månader för mig. Jag hade aldrig förut räknat kalorier, ställt mi...

Av Jenny - 29 januari 2010 15:49

Jag har hållit på med den här bantingen i nästan två månader nu, på de veckorna har jag gått ner nästan fem kilo. Från 62 till 57. Vissa av er kanske skulle säga "vad duktig du är!" eller "fortsätt, det går ju bra", men tyvärr måste jag göra er besvi...

Av Jenny - 28 januari 2010 22:15

Frukost: - Lunch: soppa eller en portion Mellanmål: två knäckisar och te Middag: en portion, mycket sallad Mellanmål: två knäckisar, ett äpple, te ...

Av Jenny - 28 januari 2010 19:03

Har väl inte precis följt matchemat... det blev mer mat borta än jag hade trott + efterrätt, men till lunch åt jag bara sallad och två mackor så det kompenserar ju lite... mm + att jag inte åt något mellan lunchen och middagen. Nu ska jag dricka te, ...

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards