Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Jenny - 20 januari 2010 20:19

Matintag idag:

Två rostade mackor med smör + skinka

En portion ris och kyckling

En halv påse godisnappar

Två ägg

Ett äpple

4 koppar te


Helt okej, förutom napparna och brödet, men jag tänkte att jag förtjänade att äta rostat på morgonen för att jag var så duktig igår, men när man börjar äta så på morgon så blir det bara mer och mer. Det känns som om man redan har "förstört" dagen, så det spelar ingen roll vad man äter mer. Fattar ni vad jag menar?


Dagens irritationsmoment:

Folk som tror att de är proffsfotografer när de har skaffat en dyr kamera, zoomar in en frusen kotte och sätter sitt namn på fotot för att ingen ska "stjäla" det. Pinsamt.


  

Now

Av Jenny - 20 januari 2010 15:50

Det här har inte varit en lika bra dag som igår i matväg. Har ätit både rostat bröd och äckliga godisnappar. Fan. Antagligen kommer jag få äta middag också eftersom pappa kommer hem idag, om han inte gör det så ska jag bara äta två ägg idag. Nu ska jag dricka te och titta på Top Model, thinspo eller vad?

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards