Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Jenny - 3 januari 2010 20:55

Nu har jag badat... känns som att jag badar hela tiden, men det är ju så skönt!


Imorn ska jag till min mormor och sova över. Ger verkligen tillbaka ens barndomsminnen, på kvällen får jag alltid två mackor med ägg och te, hihi. Ingen matångest där inte. Det får jag inte heller. Fast innan jag åker så ska jag väga mig, jag hoppas att jag har gått ner. Tror det var i tisdags eller onsdags som jag vägde 58,9 kg. Det var den vikten jag gav till Hanna, för tävlingen, men det kan ju ha ändrats. Hoppas på en lägre siffra, trött på att väga 59 nu...


För övrigt är mina tankar i USA. Vilken värdfamilj kommer jag få, var kommer jag bo? osv. osv. men det är roligt att tänka. Om den här resan inte blir av kommer jag bli förkrossad, faktiskt. Den MÅSTE bli av helt enkelt. Jag vill bara bort, bort, bort från Sverige, så långt bort från personer jag aldrig mer vill se och så långt bort från den verklighet som jag kommer komma tillbaka till. Fast det ska man nog inte säga på intervjuvn, hehe.


Godnatt sötisar, ska sova snart... måste börja lägga mig tidigare för att vänja mig inför skolan på torsdag. Bajs.

Av Jenny - 3 januari 2010 19:12

Idag har jag ätit:

Två mörka bröd

Två koppar te

En portion lax och potatis


Inte alls mycket för att vara mig! Duktigt, Jenny.

Fast jag har inte haft så mycket aptit idag, don't know why... Vaknade tolv och åt typ frukost vid ett, sen åt jag middag vid sex. Ska inte äta mer idag heller, eller kanske en frukt om jag blir hungrig, men det tror jag inte att jag kommer bli ändå! Har varit ute på en timmes promenad idag också! Jag och min lillebror gick och snackade engelska hela vägen, måste ju träna! SAAAAAAAATAN, VAD JAG LÄNGTAR TILL HÖSTEN! Bara pappa godkänner det så att resan blir det av!

Då säger jag bara hejdå till min bajsklass och kommer aldrig mer tillbaka till dem, haha! Woho!


  

Av Jenny - 3 januari 2010 15:04

Jag vet inte hur det är med er, men programmet Biggest Loser är så jäkla inspirerande och motiverande. Önskar jag hade en personlig tränare som pushade mig... Kul att det ska komma den svenska versionen också, de är aldrig lika bra, men ändå.


Vaknade tio över tolv idag, vet inte riktigt vad som är med mig, sover typ tolv timmar varje natt, men jag klagar inte. Det är skönt och det är bättre att sova än att äta, haha. Imorn är det vägning igen, det känns lite spännande men samtidigt börjar det bli lite konstigt. Hur mycket kan jag gå ner utan att träna någonting. Min träning = nada. Ingenting alltså. Om jag har gått upp den här veckan så måste jag börja träna, seriöst måste, men som det är nu och jag går ner sakta men säkert så går det väl bra...


  

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards