Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Jenny - 2 januari 2010 21:31

Idag har jag ätit:

En liten yoghurt

En skål med nudlar

En mandarin

Två tacos


Två dagar kvar till vägning, vi får se hur det går...

Av Jenny - 2 januari 2010 14:31

I natt sov jag i elva timmar, det var riktigt skönt. Tänker fortfarande på USA typ hela tiden, om jag verkligen ska åka, hur jag ska berätta för pappa, syster och mormor... om det är försent för att boka för att åka i höst, i så fall åker jag nästa år. Egentligen skulle det vara bättre för då har jag ju bara ett år kvar sen när jag kommer hem, men jag vet inte om jag orkar vänta. Jag vill ju åka nu!


Om man betalar lite extra så får man välja område i USA var man vill bo. Jag har egentligen inga krav, för att bo i USA överhuvudtaget är ju så jäkla coolt men helst så vill jag inte komma till Alaska, skulle inte klara av kylan... annars har jag inga krav. Bara jag får en rolig värdfamilj, men det tror jag för med STS får de inga pengar för att ta emot en utbytesstudent utan de gör de för att de vill och det är bra!


Oj, vad jag babblar om USA nu, ni tycker säkert det är jättetråkigt, men det får ni stå ut med för det betyder mycket för mig just nu och är typ det enda jag tänker på...

Av Jenny - 2 januari 2010 00:07

Idag/igår har jag ätit:

Tre koppar te

En tredjedels kopp milkshake

En och en halv portion "kuddar"

Två mörka bröd


Nu, sova. Godnatt.

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards