Alla inlägg den 8 december 2009

Av Jenny - 8 december 2009 23:01

Åh, jag vill så gärna vara smal... Tänk att ha jättefina smala lår och platt mage, men rutor och smala vader och armar. Gah. Jag vill, vill, vill! Jag ska. Det är nu eller aldrig känns det som.

Dock vill jag inte bli för smal, suck, kommer jag någonsin lyckas?


Jag får ångest, av skolan. Skolan gör mig galen. Jag vill inte, låt mig va. Jag är inget IG-barn, medelmåttig. Mest VG, några G,  några MVG, helt okej ändå. Men jag orkar inte mer, jag vill ta studenten nuuuuu.

Av Jenny - 8 december 2009 22:32

Jag skippar idrotten imorn tror jag. Den är på morgonen så det blir fett skönt med sovmorgon. Suck, den första skolktimmen på gymnasiet, hur kommer detta sluta, haha.

Nämen, det är jag fan värd. Dessutom skulle jag inte kunna träna fullt ut eftersom jag har pissont i benen, träningsvärk tror jag eller en sträckning. Därför kan jag lika gärna sova! Japp, så får det bli.


Till frukost ska jag alltid dricka te. Inte äta något. Det brukar jag iofs inte göra ändå, för jag är så lat... Det blir bra.


Nu ska jag nog borsta tänderna och sen sova. Ses imorn, eller kanske senare ikväll.

Av Jenny - 8 december 2009 22:23

Saker jag ej får äta:

Allting onyttigt (chips, godis, läsk m.m)

Inte så stora portioner


Träna minst en gång i veckan

Alltid ta te när du är sugen på något


Dock är chokladkalendern och julmust ett undantag, men ingenting annat. Kom igen nu, du klarar det här! Till sommaren ska du vara skitsmal!


Någon som är med mig?

Hej

Av Jenny - 8 december 2009 22:14

Jag väger 61,5 kg just nu, det är därför bloggen heter 615. Jag ska banta. Jag ska bli smal. Jag ska inte svälta mig, jag vill i alla fall inte det.


Startvikt: 61,5 kg

Målvikt: ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards