Alla inlägg den 19 december 2009

Av Jenny - 19 december 2009 21:48

Nu ska jag sova. Jag vaknade väldigt tidigt imorse så nu är jag trött. Tänkte passa på att ta med dagens matschema också.


Frukost: En liten yoghurt

Lunch: McDonalds

Middag: En tacos

Småmål: Två koppar te


Jävla bajs Donken, varför ska den alltid förstöra. Imorgon ska jag inte äta så mycket.


Godnatt alla underbara änglar som läser, kommenterar och förstår!

Av Jenny - 19 december 2009 18:54

Jag klarade det. Jag åt EN tacos. Det var svårt eftersom det andra brödet bara låg och väntade på mig: Jenny, Jenny... ÄÄÄÄÄÄT MIIIIIIIG!!

Inte riktigt kanske, men ungefär, men jag behövde inte ens två tacos, jag åt jättelångsamt, man blir mättare då.

Men gud, här sitter jag och dedikerar ett helt inlägg om att jag "bara" åt en tacos, misslyckad eller vad?


Jag sa inte så mycket vid middagen. Mamma undrade om jag var trött eller varför jag var sur. Måste man skratta och berätta norgehistorier varje sekund för att du ska vara nöjd eller? Give me space.

Av Jenny - 19 december 2009 17:10

Nu har jag badat i 45 graders vatten, jag har på mig strumpbyxor, mjukisar, tråkiklänning, tjocktröja och raggsockor, ändå fryser jag. Vad är det för fel?!

Okej, jag ska inte klaga mer... förlåt.


Idag ska vi ha tacos till middag. Jag planerar att bara äta en, men vet inte om jag kan hålla det löftet för tacos är så jävla gott! Nej, en tacos ska jag äta. Om jag inte kämpar får jag fan skylla mig själv för att jag är ett fetto.

Jag har inte orkar kolla upp mina kroppsmått förutom ett, midjan som är 68 cm. De andra vet jag inte och vill helst inte veta heller. Det skulle bara ge mig ångest.


Nu måste jag dricka te igen. Jag knarkar typ te.

Is

Av Jenny - 19 december 2009 15:42

Jag fryser som satan! Jag vet inte om det är för att jag var ute och gick förut eller om det är kallt här inne, men mina tår är typ isbitar och jag sitter och spänner mig för att det är så kallt. Jag måste bada. Jag badade igår, men vafan, man måste ju använda det när jag är hos mamma, pappa har nämligen inget badkar...



Åh, varför tog jag den här bilden... nu fryser jag ännu mer.

Av Jenny - 19 december 2009 14:08

Det blev en lunch med kompisarna. Var åt vi då? McDonalds såklart, riktigt fett och härligt!!!


Måste faktiskt ta det här seriösare, det känns som att jag bara flamsar runt, eller jag vet inte... ibland blir jag så sur på mig själv för att jag håller på såhär men oftast blir jag jätteglad när jag tänker på hur smal jag vill bli, eller vilka kläder man ska köpa när man har den där perfekta kroppen... men tänk om jag är en av de där människorna som inte kan gå ner? Allt förgäves då, så att säga.


Idag har jag i alla fall utövat lite sport typ 45 minuters promenad och en kvarts skridskoåkning, hehe.


Nu ska jag titta på några avsnitt av Generation Fett på tv3.se, att äta samtidigt som man tittar på det, är helt omöjligt. Usch.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards