Alla inlägg den 24 december 2009

Av Jenny - 24 december 2009 21:58

Jag vill in till stan och hitta den perfekta nyårsklänningen! Jag ska till en kompis som ska ha fest, vet dock inte riktigt vad det är för fest... men man vill väl alltid se bra ut. Kan dock inte åka in och köpa imorn för då ska vi till vår farbror och äta julmat och hans fru är finsk så det blir leverlåda, euw.

Åh, jag är jätte shoppingsugen nu! Vet ni några speciella affärer som säljer fina klänningar?

Av Jenny - 24 december 2009 20:33

Julafton gick jättebra!

Jag hade jättekul och alla blev glada för sina presenter som jag gav dem, sa de i alla fall, haha. Jag fick också jättefina presenter, bland annat jättemånga böcker, har redan börjat läsa två, den jag fick imorse och sen "Genom dina ögon" av Stephanie Meyer. Sen fick jag lite annat, pengar, presentkort och filmer. Första julen jag inte fick ett enda smycke, lite skönt faktiskt.

Nåja, vidare till maten då.

Jag har hållit löften om att inte vara så mattänkande. Jag åt allt på julbordet, men inte så mycket för jag blev himla mätt! Kändes som en vanlig måltid. Har inte ätit någon choklad som har legat framme av den enkla anledning att jag inte gillar choklad.

Nu ska jag fortsätta läsa!

Föresten... jag vill inte alls att du ska dö morfar, tack för presenten.

Av Jenny - 24 december 2009 09:17

Det var jättemysigt imorse, jag och min lillebror gick ner vid halv nio för att öppna paket under granen, man får så himla många barnminnen tillbaka. Jag antar att det ses som töntigt att jag som är 16 och min lillebror som är 14 fortfarande springer ner för trappan ivriga och sliter av pappret på presenterna, men det är vår tradition. Varje jul har vi gjort så.

Jag fick en bok som verkar väldigt bra och en kollektion av tre filmer, jag brukar egentligen inte gilla skräckfilmer men det är bara för att jag ratar dem innan jag har sett dem, så nu ska jag kolla på de här och inte vara kritisk, haha.


Jag ska inte vara så mattänkande idag. Det är bara julafton en gång om året.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards