Alla inlägg den 22 december 2009

Av Jenny - 22 december 2009 22:01

Idag har jag ätit:

Två lingongrova med ost

En pommes frites

Några bitar julkorv och två potatis, sallad

En liten skål med fil och START


Träning: Tre timmars shoppande i stan (jobbigt!)


Jadu.. vad ska man säga. Det var ju bra med lite motion idag i alla fall, men jag måste börja träna. Jag måste verkligen. Egentligen har jag ju inget viktmål utan jag vill bara ha en kropp som jag är nöjd med. Inte någon man skäms för.

Fan vad glad jag skulle bli om vågen visade 58 på måndag!

Måste träna. MÅSTE.


Av Jenny - 22 december 2009 18:17

Nu har jag ätit äcklig julkorv, potatis och sås. Sen fick jag dåligt samvete för att jag sa att såsen var äckligt. Jag får alltid dåligt samvete, för allting. Jag hatar det! Det är därför jag typ inte kan säga nej till någon eller aldrig tar för mig, för jag vet att när jag väl gör det får jag jättedåligt samvete. Inte kul.

Av Jenny - 22 december 2009 16:38

Jag vågar nästan inte skriva det, men det blev donken igen. Fast jag sa att det INTE skulle bli så, men ingen meny denna gång i alla fall (tack och lov) bara pommes frites, så mycket självkontroll hade jag i alla fall... men det är ändå inte bra, måste sluta med sånt skit.

Jag har i alla fall köpt alla julklappar nu, det känns skönt. Ett år kvar tills nästa julstress... jag är faktiskt lite trött på julen. Alla program och då menar jag alla ska handla om julen. Lenas julbak, Lennarts julmiddag, Eva-Britt-Petronellas jul, vi har nog här hemma tack. MAT, MAT, MAT!

Jag är hungrig.

Av Jenny - 22 december 2009 11:21

Jag fick värsta infallet och började städa ur mitt skåp i badrummet, slängde krämer och skit från typ 2007, euw. Jag tror att det var för att när jag hade duschat så var min hud torrare än normalt, blev så jävla sur. Jag kan inte ens använda foundation längre!

I alla fall så ska jag sluta med Spotless som är en hudserie mot finnar för jag inbillar mig att det är den som gör huden så torr, dock har den gjort min hud (nästan) finnfri så det tackar vi den för, den får stå längst bak i skåpet tills jag vill använda den igen. Nu ska jag bara köra med ansiktsvatten mot finnar och kräm mot torr hud. Intressant, va?

Så nu har jag i alla fall städat ur skåpet, skönt. Mitt rum borde också städas men jag orkar inte, det är alltid något som tar emot när jag ska städa mitt eget rum, jag vet inte riktigt vad det är.

Okej, värsta spontana inlägget men vafan skitsamma.




Av Jenny - 22 december 2009 10:01

Nu ska jag duscha och göra mig iordning, jag ska träffa E och S i stan om typ två timmar. Jag har ätit två lingongrova, det får bli min frukost/lunch. S vill äta på donken men det tänker jag fan inte göra, ska undvika det stället så mycket som möjligt.

Jag var verkligen jättehungrig när jag gick och la mig igår. Jag funderade på om jag skulle gå upp och faktiskt äta något men tillslut somnade jag ändå, det var bra. Jag äter som mest på kvällen, det är därför jag inte kan vara uppe så länge.


Jag skriver mer när jag kommer hem från stan!

Ta hand om er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards