Alla inlägg den 20 december 2009

Av Jenny - 20 december 2009 22:30

Puh, nu har jag slagit in alla paket jag köpte, det blev 4 st sammanlagt, två till mamma, två till syster. Det var jobbigt, borde man räkna det som träning? Kanske inte, hehe.


Jag är trött men inte sömning. Nu förtiden kan jag typ inte somna om andra är uppe, så igår när jag gick och la mig låg jag ändå uppe i typ tre timmar tills mamma gick och la sig. Det måste vara helt tyst om jag ska sova gott och jag vaknar alltid om någon går utanför mitt rum eller hostar. Det är jobbigt, men men, vad ska man göra...

Tror jag ska titta på en film med Johnny Depp. Blow heter den, hoppas den är bra.


Skriver nog inge mer idag så, godnatt!

Av Jenny - 20 december 2009 21:07

Har funderat på om jag ska börja räkna kalorier... men jag vet inte, jag vill inte fastna i sånt där, det är det sista jag vill. Men om det är ett bra sätt att gå ner? Just nu känns det som att jag inte har någon kontroll på vad jag stoppar i mig. Eller, jag vet ju vad jag äter men inte hur onyttigt det verkligen är, kanske om jag visste det så skulle jag inte äta så himla mycket som jag gör.

Vad tycker ni?

Av Jenny - 20 december 2009 18:27

Frukost: En liten yoghurt

Lunch: Två mackor

Middag: Två stora bitar fläskpannkaka (FLÄSK)

Småmål: Två koppar te, några matskedar keso


Träning: En timmes promenad

Av Jenny - 20 december 2009 16:50

Jag har ont i magen. Sån där som gör ont när man andas, fast inte mensvärk, hoppas inte det. Orkar inte.

Jag har köpt 2 av 5 julklappar nu får köpa de andra senare, ville bara hem.


Jag försöker komma på lite nyårslöften men jag vet inte riktigt... är det inte jobbigt att börja ett nytt år med bara en massa krav? Har typ aldrig haft några löften förut så varför skulle jag börja med det nu. Fast... jag måste ju ha ett. Gå ner i vikt. Det är verkligen något jag vill och jag försöker ju. Det får bli mitt enda nyårslöfte.


Imorn är vägning igen! Känns som om jag precis gjorde det, men det var ju en vecka sen... jag är fett spänd. Känns som att jag har gått upp. Den här veckan har jag ju ätit på donken, tagit en massa mackor hela tiden... äh, jag vet inte, man ska inte spekulera om det här då blir man galen.

Av Jenny - 20 december 2009 09:32

Idag ska jag köpa julklappar hade jag tänkt, har inte köpt en enda hittils. Vet inte riktigt varför, men jag längtar inte så mycket till julafton, vill bara att det ska vara över.

Min morfar kommer också och jag tycker det blir så stelt när han kommer för vi träffas typ bara en gång om året. När vi barn var små så träffade vi honom ganska ofta och vi tittade på Tintin hos honom kommer jag ihåg, och drack svartvinbärssaft. Men nu har vi inte träffats sen min syster tog studenten i somras, och då sa vi typ ingenting till varandra. Det är väl för fan hans ansvar som vuxen att hålla kontakten eller? Om han bara hade fortsatt ringa eller frågat pappa om han hade kunnat hälsa på. Ja, pappa har typ mer kontakt med honom än vad mamma har, han brukar hjälpa honom med räkningar, skottning och klippa gräset och sånt.

Det här måste säkert låta helt hemskt i era öron men det skulle vara lättare om han var död. Han är redan död för mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards