Alla inlägg den 25 december 2009

Av Jenny - 25 december 2009 21:44

Om bara tre dagar är det vägning igen, tiden går så himla fort. Inte bra fast samtidigt bra. Jag vill gå klart skolan, jag vill bort, bort, bort! Ta ett sabbatsår eller två, eller tio. Aldrig mer tillbaka.

Men det är önsketänkade. Jag kommer komma tillbaka. Samma roll, samma fast andra människor. Bajs på er, bajs på alla som har gjort mitt liv till ett helvete i skolan. För det har ni faktiskt gjort, omedvetet eller medvetet.


Jag vill bli författare, men det vågar jag nästan inte säga till någon. Jag säger just så; jag vill bli författare. Varför säger jag inte ska? Jag ska bli författare. Nej, nej, jag får obehagliga rysningar så fort jag säger så, jag vill inte få en massa krav på mig, jag kommer svika mig själv, allt kommer gå åt helvete. Jag vill, jag vill verkligen bli författare, kommer det bli så? Jag vet inte. Jag hoppas det.


Min dröm är att bli smal. Min DRÖM är att bli författare.

Av Jenny - 25 december 2009 18:26

Två gräddad längtan med ost

Två potatis

En skinka

Två bitar lax

Lite sås

En kopp te


... och inget mer ska det bli, förutom te. Fan, på söndag ska vi äta julmat igen, då ska vi till våran andra farbror, hm. Det är inte ens gott längre.


Föresten, jag har hittat en stegräknare i min Ipod, man kanske borde använda den...

Aj

Av Jenny - 25 december 2009 10:56

Jag har jätteont, det är mensvärk. Men jag tror faktiskt aldrig att jag har haft såhär ont p.g.a det, kan inte ens sitta ner... men, men that's life för oss kvinnor. Jävla lyckliga män alltså.

En god nyhet är att jag inte har någon aptit, jag koncentrerar mig för mycket på smärtan, hehe.

Nu måste jag ta en Ipren.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är till för att hjälpa mig gå ner i vikt.

Startvikt:
61,5 kg

Nuvarande vikt:
57,1 kg

Målvikt: 52 kg

BMI: 21

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Varför läser du min blogg?
 För att jag tycker den är intressant
 För att jag tycker du är störd i huvudet
 Jag råkade bara komma in här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards